onsdag 16 september 2020

Marholmen

 Maken brukar ringa hem mest varje kväll och berätta lite om sin dag och vad han fått till middag. Han mest bara jobbar, äter och sover. I mitt tycke ett väldigt slöseri med resurser, han bor ju på ett spa-hotell. 



När jag nu har några dagar ledigt passade jag på att åka ner och hälsa på honom. Efter frukost gick jag till spa-avdelningen som jag hade helt och hållet för mig själv i några timmar. Härligt! Synd bara att det inte gick att simma i någon av poolerna. Men vattengympa blev det.



Bastu med utsikt 



Stjärnhimmel i ångbastun



Bubblande bubbelpool  



Vilande bubbelpool 



Uppvärmd utomhuspool under tak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Information till mina följare

Inte för att jag tror att någon lyckades följa mig via e-post men om ni gjorde det så är det snart slut med det.    Bilder