lördag 31 oktober 2020

Kanske börjar få kläm på det nu

 Här ska jag testa det här med bilder och bildtexter. 

Tanken är att jag ska kunna skriva text och infoga bilder där jag tycker att de passar.
Här till exempel.

Gröngölingar på besök

Inte min mening att de ska komma metervis ifrån varandra.  Det visar sig väl hur det blir. Och så såg det tydligen bara ut när jag hade paddan vänd åt ”fel” håll.
Testar med en bild till. 
Men se det gick inte alls det. Irriterande, men jag ska nog komma på det. 

Skugga med litet huvud 

Det var kanske inte mig det var fel på. Verkar vara problem med verktygslisten ”bara”.
Hoppas det funkar i fortsättningen. 

Dotras bok i tryck


Antar att jag får vara nöjd med dagen. Jag verkar ju ha lyckats med det jag tänkte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Information till mina följare

Inte för att jag tror att någon lyckades följa mig via e-post men om ni gjorde det så är det snart slut med det.    Bilder