fredag 27 november 2020

Jag är inte dum, jag kan blogga ...

 men just nu tror jag nästan att det är lättare att flyga. Åtminstone som passagerare, för det är ju ingen

konst alls om man inte är rädd. Jag är inte rädd att flyga och jag är heller inte rädd att blogga så varför är det då så svårt?

I Miniatur Wonderland i Hamburg kan de flyga, undrar om de kan blogga också.

Jag tänkte att det enklaste sättet att svara på kommentarer borde vara från den sidan där jag bloggar, men det lyckades jag inte med. Däremot kunde jag, efter ett antal försök, svara från den sida där bloggen visas. För att svaret skulle visas offentligt fick jag sedan gå till sidan där jag bloggar och godkänna kommentaren. Borde det inte finnas ett enklare sätt?
Nästföljande gång när jag försökte komma in på min sida visade den bara att jag kan lägga till andra bloggar om jag vill följa dem. Tack, för upplysningen men det var inte vad jag ville just nu. 
Jag kom inte in på min sidan vare sig på paddan eller telefonen så nu sitter jag vid pc:n och uppdaterar. Men ska man verkligen behöva ha en hel maskinpark för att kunna uppdatera bloggen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Information till mina följare

Inte för att jag tror att någon lyckades följa mig via e-post men om ni gjorde det så är det snart slut med det.    Bilder